Föreställningar

Jaha, då har man haft 3 föreställningar på julpjäsen. Den första gick helt åt helvete, USCH! Spelade in den, och jag kan bara helt enkelt säga att jag tror inte att jag har hört eller sett något vidrigare i hela mitt liv!! Men, men... onödigt att haka upp sig på det, dem senaste förställningarna gick ju riktigt bra. Fast vi har hälften kvar iofs :)

Nu till något helt annat...
Våran mysiga tjejkväll som skulle bli helt underbar gick väl åt skogen kan man säga =/
så himla synd att de blev så.. önskar att hon hade vetat bättre, men men, pallar inte bry mig om alla hennes misstag längre, hon gör ju som hon själv vill, så nu är de helt upp till henne.
Men en bild på den halvbra/halvmisslyckade kvällen får de väl bli :)

image2

Kommentarer
Postat av: Maria

minns den kvällen, började så jävla perfekt, men sen blev allt så fel.

2008-04-27 @ 18:54:39
URL: http://mmariua.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0