I think I've made my decision now

Du (eller det är väl förmodligen ni) har alltid velat att jag ska ta ett beslut och välja, men jag har aldrig velat. Men nu tror jag att jag har gjort det, för jag orkar inte med de här längre. Jag blir kallad svin och dålig bästa vän och jag vet inte allt, och förlåt för allt, men jag håller inte på som ni gör i alla fall, och det är jag riktigt jävla glad över!
Det finns både negativa och posetiva saker när de gäller att lämna er:
Jag kommer sakna er som fan, ni har varit mitt liv de senaste halvåret, och du har ju varit det länge!
Men jag är glad att jag slipper falskheten, skitsnacket, cigaretterna (jag har aldrig testat ett bloss, och de tänker jag inte göra heller) och allt supande (aldrig varit full heller)!
Visst, de här kanske inte är en bra lösning, men jag pallar inte att du/ni skrattar bakom min rygg, förlåt, men det är så vänner INTE gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0