Nytt år

så de nya året ska börja med någon slags besvikelse och någon slags lycka? det är väl ungefär så jag känner. besvikelse för tjejgänget jag har spenderat i stort sätt hela min höst med. det började väl nånstans under sommaren och fortsatte med massa fylla i hallunda och gubbängen. och efter de kom besvikelse efter besvikelse, den blev sårad av den som sårades av en kille som strulade med den och den and so on...
är så trött på att fylla och killar ska försvåra vänskapen, göra så att man börjar bråka, och massa såna grejer.
det är ju helt (jävla) onödigt!
för jag kan inte tro att någon tycker de är värt att dricka och strula med polarens pojkvän för att sen behöva gå igenom ett helt helvete med kompisarna, nej, sånt där är inget för mig.
många blir i o för sig väldigt roliga och jag har skrattat så himla mycket åt vissa, men att sendera drykt 150 kr varje helg, på sprit och cigaretter... någon som funderat på att göra något roligare för dom pengarna? det har jag, och de finns så himla mycket bättre saker.
Man kan ha en filmkväll t.ex.  man hyr en film, köper ett par coca cola och en påse godis/chips, eftersom man oftast delar de priset med ett par kompisar så lär man ju ha pengar över :)
visst, de kan vara rätt mysigt och roligt att sitta ett par kompisar hemma hos någon och blanda lite goda drinkar och bara dricka lite, men folk verkar ju inte veta vad lite betyder. Nej, dom häller i sig en hel vodka, skriker och tänker slå folk, ibland kanske de till och med händer.
Jag skulle inte vilja vara den okontrollerande fjortisen som ligger på marken och spyr och som inte minns att hon strulade med 5 killar samma kväll, varav bästa kompisens pojkvän var en av dom, NEJ TACK!
Jag klarar mig bra utan all denna sprit och allt som hör till! det är jag stolt över!

Kommentarer
Postat av: cecilia

gott nytt år :)

2007-12-31 @ 20:23:10
URL: http://ceciliaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0