Måndag :)

Nu var de länge sen jag skrev, men det finns bra anledningar :)
I torsdags gick vi som sagt på bio , och tittade på förhandsvisningen av "21", den var jätte bra, men massa turkar stod o typ skrek o grejer :S de va asjobbigt! På fredagen var de teatern, och jag o Samuel tränade våran låt, så nu verkar den sitta! :) yay!  På kvällen kom Tomas till hökarängen, så jag Maria och Emelie gick och mötta honom, men eftersom han skulle vara med karina sen så hann vi typ bara vara med han 10 minuter en kvart eller nåt :) men det var okej :)  Sov hos Tommy i fredags, och vaknade på lördagen av att philip ringde tusen gånger, han sa åt mig att komma typ nästan direkt till honom, så de gjorde jag. När jag kom dit höll han för mina ögon och tog in mig till vardagsrummet, och där stod 17 personer och skrek grattis till mig! :D vi skulle fira min födelsedag :)  efter de drog vi iväg på laserdome, och spelade 2 gånger. Passade på att gå förbi mormors gamla jobb, annikas hembageri, och träffade hennes chef :) jag och tommy fick mackor, munkar och dubbla tryffelbeskvier, MUMS! Blev lite lagom mätta efter de !  Efter allt så åkte alla hem till mig och philip hämtade tårtan som han hade bakat :) så fikade vi. Blev fett mysigt :)  Totalt var de alltså 19 st som var med, jag inräknad :) fast alla var i o för sig inte med när vi åt tårta x)  Efter allt stannade philip och samuel och hjälpte mig att duka undan o fixa borden, så snällt så :)
Mamma o pappa kom hem o gjorde middag åt mig o philip xD och sen typ satt vi lite vid datorn. Efter de gick han hem och jag gick till tommy :) Kollade på nån japansk skräckfilm med honom o hans pappa, förstod inte så mkt, men men :)  Hela söndagen tillbringade jag i stort sätt hos tommy :) vi lagade lunch tillsammans (han fick göra allt, jag var bara där och störde, men de räknas väl ?), duschade och myste :) På kvällen var vi hemma hos mig, och jag gjorde efterrätt med maränger, glass, grädde och chokladsås, vi kollad epå flightplan, jag tyckte den var bra, men ahn tyckte att den var seg .. fast jag förstår väl hur han menar :)  sen sov han hos mig :) så de har blivit 4 nätter i rad, fastän de är skolan :) mysigt!
Idag följde jag med jokke hem och spelade guitar hero :) fett najs, passade på att gulla med hans sköldpadda också, JAG VILL OCKSÅ HA EN!!!! Efter ett tag kom philip o snodde gitarren, så.. då fick jag vänta..  tråkigt.. men men :)  Tommy kom hit och åt middag, han pallade inte laga egen mat och hans mamma var inte hemma :) så lat är min pojkvän :) hehe
nej nu ska jag gå o mysa med honom! :D

ciao ;)

Kommentarer
Postat av: Wimla

hihi vad mysigt! ^^

2008-04-08 @ 12:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0