2½ Men

Har precis ätit stekt banan med citron och sirap :) otroligt gott! Ligger och tittar på 2½ Men, men just nu är det reklam! För en gångs skull så är det ett avsnitt som jag inte redan har sett :) !
Börjar redan bli trött x) men det är väl rätt bra, för då kommer jag somna tidigt ikväll :) ska ju upp och jobba imorrn, så det behövs ju såklart! Tror dock att jag ska titta lite på TV ikväll istället för att sitta vid datorn hela tiden :) det känns som att jag behöver en liten paus :) kanske bloggar om några timmar igen :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sötnos ! haha.jag vet inte,andvänder just nu hårinpackning och topp-serum !du kan sova med hårinpackningen också :)men glömm inte att ta ut det morgonen efter.klippa topparna kan också hjälpa ibland,men man behöver inte.duscha inte håret för offta.dom tipsen följer jag :) puss ! saknar<3

2008-08-11 @ 21:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0