Alla som slutade nian 08, gör denna!

Vilken skola gick du på: Gubbängsskolan
Kommer du sakna din klass: såklart jag kommer göra det!
Kommer du sakna din klassföreståndare: njae, sättet han undervisade på xD

Dig själv:
Vad hade du för slutbetygs-poäng: 275 :)
Är du nöjd med dina betyg: ja :) skulle velat ha ett till VG men men!
Antal sena ankomster i nian: ehm, alltid sen till franskan!
Din roll i klassen: ehh? Förändrades rätt så mycket under åren, så jag har ingen aning!
Favoritlärare: Scotty, Per-Åke och Stefan!
Hatlärare: Bitte och Cecilia!

Din klass:
Vem i klassen var..
Roligast: Haha typ Jokke x)
Smartast: Adam helt klart
Töntigast: haha no idea!
Snällast: Alla var snälla,i alla fall nån gång under året xD
Gladast: Wilma :) har nog aldrig sett den ungen sur (förutom teatern då hon skulle spela arg! på mig xD)
Mest deprimerad: huh? Ingen jävla aning!
Snyggast: Min Tommy! :D
Fulast: Haha xD
Bitchigast: Flera av oss var väl det någon gång under året x) men ingen är så egentligen! promise!


Kommentarer
Postat av: Maria

Kanske det, det börjar bli lite bättre iaf, tack och lov =)

2008-08-06 @ 19:54:19
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0