Avslappningskväll

bestämde mig ju för att strunta i Bones eftersom jag blev förvirrad och inte hängde med från början, därför satte jag mig ju vid datorn igen.. Jag läser ett antal bloggar i stort sätt varje dag, eller så ofta jag sitter vid datorn en längre stund. Har försökt rensa bland favorit-bloggarna på grund av att jag kan sitta och läsa i timmar och ibland blir det så pass länge att jag inte har orken eller viljan att uppdatera min egen, det blir så att jag gör det för görandets skull om ni förstår vad jag menar? I alla fall.. jag rensade bort några stycken för nån vecka sedan som jag ändå inte tyckte var särskilt bra, utan som jag alltid bara skumma igenom, ifall att jag skulle hitta något roligt/bra som intresserade mig! idag när jag hade läst alla, så märkte jag att jag inte hade något att göra.. jag hade uppdaterat min egen flera gånger, och behövde en paus innan ett nytt inlägg, så jag bestämde mig för att ta en dusch, skulle ju ändå göras någon gång under kvällen :)

Så nu har jag duschat, lagt en inpackning i håret, tagit bort gammalt nagellack, noppat ögonbrynen och mycket mer! Jag kan säga att det är underbart skönt att få allt sånt gjort, för min del brukar det inte bli av så ofta som jag vill! Det blir bara en snabbdusch och sen inget mer! Anledningen är att jag aldrig har tillräckligt med tid, det är alltid något som ska göras...

Nu är jag i alla fall väldigt glad att jag tog bort bloggarna som jag ändå knappt läser, för jag hinner göra så mycket annat istället som är mycket bättre! :)

Nej, nu ska jag lägga i mina silikondroppar i håret och gå och ta mig ett glas c-vitamin och ta en b-vitamin tablett :) jag är dålig på att äta grönsaker, så därför har jag börjat med kosttillskott :) tänkte också börja med mina järntabletterna igen inom en snar framtid! Mådde så mycket bättre i julas när jag tog dom! Fick mycket mer energi och kraft :)
Det är ett förslag till alla som äter för lite vitaminer och vill få kroppen att må bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0