dagen

Tommy tog moppen hem för cirka en timme sen ... VI åt middag tillsammans, jag gjorde efterrätt (jag vet, jag proppar i mig godsaker HELA tiden) och tittade på TV hela kvällen! Riktigt skönt!

Ska försöka berätta lite om skoldagen nu, utan att det blir alltför långt ;)

Imorse när jag kom till skolan så gick jag och några klasskompisar förbi våran svenska lärare, som vi skulle ha lektion med bara 10 minuter efter, men sen när vi väl var utanför klassrummet och väntade så vägrade han dyka upp.. tydligen.. så vi hade håltimme! Jätte roligt.. vi kunde fan sovit en hel jävla timme längre!
Sedan blev det ett slags diagnostiskt test i engelska, det gick helt okej :)
Efter de så hade jag spanska, jag har världens bästa spanska lärare och jag hoppas att jag lär mig allt redan den här veckan :D! Vill så gärna lära mig prata spanska!
Sen blev de lunch i 1½ timme, och efter de blev det matte.. fick typ en läxa.. som jag kanske borde göra? ja.. de borde jag nog. Hade även klassråd/mentors tid, gick väl bra antar jag? kan de gå dåligt?
Sedan hade jag företagsekonomi, och min lärare är så jävla cool! Asså ni kan inte ens föreställa er!

Hoppas dock att vi inte kommer få håltimmar på måndag morgonar nå mer, eftersom de känns helt onödigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0