Dusch och silikondroppar

Nu har jag tagit en snabbdusch och ska snart lägga i silikon dropparna i håret :) det är helt otroligt hur mycket bättre håret blir! Jag som har haft extremt tovigt hår innan, har knappt några tovor kvar! Det kan gå 2 dagar utan att jag drar borsten genom håret och det ser ändå bra ut! Jag är riktigt nöjd med mina silikondroppar! Silikondropparna kostade ju 35 kr, tror att det är 40 eller 45 kr i vanliga fall, men det är de värt! Själva tuben är ju inte så stor, så det är ju därför det är väldigt billigt!

Sitter som sagt och tittar på project runway :) och jag blev jätte glad nät Rami gick vidare till finalen, har gillat hans kläder många gånger, så det var bra! ;)  Nu hoppas jag att antingen han eller Jillian vinner, för ajg vill itne att Christian ska vinna, har inte gillat honom alls i stort sätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0