Fixa inför hösten

Som sagt så hålle jag på att fixa lite på alla möjliga sätt här hemma, måste ju få det fint och bra till hösten, och eftersom jag har varit borta rätt mycket i sommar så passar jag på den lilla tiden som jag är hemma!
Jag började damma rummet för ett tag sen, eftersom det inte har städats där på hur många veckor som helst! Men jag har redan tröttnat, så nu sitter jag och lyssnar på musik och läser en massa bloggar som jag inte har läst på säkert 2 veckor!
Det är avkopplande men samtidigt känner jag att jag gör något viktigt då jag rensar musik som jag inte lyssnar på eller sånt som någon nån gång i tiden har skickat till mig som jag inte alls lyssnar på.
Om en liten stund tänkte jag återvända till rummet och fortsätta torka bort damm, för om jag itne gör det idag så måste jag ju ändå göra det någon gång mellan fredag och söndag eftersom att vi ska städa hela lägenheten ordentligt då! Så det känns ju bra om jag slipper göra allt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0