Flyga drake

Jag bestämde mig för att titta på filmen Flyga drake, men den var så hemsk, så jag stängde av efter halva ungefär... sedan kom mormor upp och skrev ett intyg till idrotten imorrn, mamma och pappa bestämde sig för att åka direkt till landet, så därför kunde ingen av dom skriva..
Tommy kom hit för en stund sen :) han satte nyss på filmen och jag har lovat att kolla på slutet med honom. Senare ikväll ska vi åka till gubbängen och hämta hem thaimat :) ska bli supergott!
Känner mig någolunda.. har lite ont i huvudet och är hängig, men men!

Har inte fotat någon outfit idag, som ni säkert förstår, men ni får klara er! ;)

Kommentarer
Postat av: mumari

Gott med thaimat!



Kom gärna och rösta vilken bild du gillar bäst här:

www.mumari.se/2008/august/rosta.aspx

2008-08-28 @ 15:40:00
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0