Flytta hem igen

Ska tillbaka till landet imorrn, vi får gäster och sen ska jag åka och träffa någon, kan berätta mer efter vad det handlar om :)
Sedan på fredag (förmodligen) så flyttar vi hem igen :) ska bli skönt! Dels så är det ju enklare att vara ute på internet, sen vill jag träffa massa kompisar, vara med tommy om han är hemma och redan på måndag ska jag ju börja jobba igen, ska jobba en sista vecka innan skolan börjar :) så får jag lite extra cash , får se vad jag gör med dom! Har ju lagt undan en hel del till thailand, så jag behöver nog inge mer :) så jag antar att jag kan lägga dom pengarna på minneskort till kameran, och andra roliga saker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0