Frukost-lunch

Sitter här och äter tortillini och dricker oboy :) det blir som en frukost-lunch :) fast nu känner jag mig helt proppmätt!
Eftersom att det är fint väder och 20 grader ute så har jag tagit på mig en kort klänning som jag köpte på Mallorca :) man får ju passa på! Eftersom att jag kommer hem tidigt så ska jag försöka hinna blogga och ta igen allt som jag har missat här på bloggen :)
Ska ju till exempelt visa de sista bilderna från Mallorca, på vad jag shoppade där och på skorna som jag köpte förra veckan, och det här är bara en start... herre gud, jag har alldeles för lite tid på mig att göra allt!
Men men, nu ska jag åka till skolan :) börjar om en timme, och innan tänkte jag försöka leta upp mitt skåp och sätta dit ett lås ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0