hey, that's me!

vet ni? jag äääääälskar snälla kommentarer (a), haha, man blir alltid så glad av dom :) sitter här med ett leende på läpparna efter att jag precis har godkänt några gulliga kommentarer :) Man känner sig lite speciell när man får en kommentar som verkligen är riktad till sig själv :) de roliga är ju också att om personen lämnar adressen till sin blogg så brukar jag nästan alltid gå in och läsa deras blogg, och ofta så gillar jag dem! Flera av bloggarna som jag läser varje dag, och kommenterar flera gånger, är just dem som har läst och kommenterat min blogg :)
Om det finns några som brukar läsa min blogg någolunda regelbundet så kan ni väl lämna en kommentar så att jag får kika in på eran och lämna några kommentarer? kanske blir eran blogg min favorit blogg? ;) who knows?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0