Kvällen!

Ikväll har jag inte gjort något speciellt, redigerat bilder, publicerat dem här i bloggen, lagt upp dem på bilddagboken... tittat på Cold Case och ätit chokladrussin :) chokladrussin är gott! hade inte ätit det på ett tag, så det blev gott som snacks under kvällen :) ! Rummet är inte helt färdigstädat, men jag har varken hunnit eller orkat städa och fixa det idag! Var ju uppe rätt sent igår kväll och städade hela tv-bänken. Torkade allt, tog bort onödiga kartonger, buntade ihop sladdarna till mikrofonen och mixerbordet osv. Det SER mycket fräschare ut i rummet i alla fall :) och det känns fräschare! Någon gång dom närmaste dagarna ska jag väl börja ta tag i resten, men itne just nu!

Märkte att jag har fått rätt lite kommentarer idag, var bara ett par stycken.. men det går väl upp och ner antar jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0