Lista

Tänkte lägga in en liten lista, angående att skolan har börjat ;)

Vilken klass börjar du? Första ring på gymnasiet, sam-ekonomi, klass SP1B
Vilken skola går du på? Kärrtorps gymnasium
Vad ska bli roligast med att börja skolan igen? träffa nya människor :)
Vad ska bli tråkigast med att börja skolan igen? alla läxor och att behöva plugga mycket mer än innan
Vad har du saknat mest med skolan under sommaren? att inte träffa lika mycket människor hela dagarna
Vem har du saknat mest från skolan? Börjar ju en helt ny nu, så ingen från min nuvarande
Vilken lärare ska bli roligast att träffa igen? som sagt, börjar på en ny skola...
Får du betyg i år? Japp
Vilka betyg vill du ha? Så bra som jag bara kan få!
Vilka betyg tror du att du kommer få? Rätt så höga, mer än medel i alla fall!
Vilket ämne ska blir roligast? Vet inte riktigt.. men svenskan och engelskan verkar bra :) kanske företags ekonomi?
Vilket ämne ska bli tråkigast? historia och idrott
Vem på/inom skola är snyggast? ehm.. jag? ;)
Någon ny i din klass i år? Alla är ju nya..
Tror du att du kommer förändras under detta året? Ja, vääldigt mycket eftersom att jag precis börjat gymnasiet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0