Mallorca, Dag 3

Jag vaknade upp hemma hos Isabella, i bäddsoffan, tillsammans med Sofia. Hennes syster kom och väckte oss eftersom vi skulle bli hämtade av Sofias pappa. Killarna sov, och det gjorde Emily också :) sömntutor ;) När vi hade väckt Emily gick vi upp till övervåningen där killarna låg och sov, för att väcka dom! Vi skulle sätta på en High School Musical låt på högsta volym för att väcka dom. För er som undrar så nej ajg har aldrig tittat på High School Musical, och nej det var inte min idée. Men i alla fall, vi gick upp till deras rum, men när vi kommer dit så ser vi att dom redan är vakna.. så typsikt! Men dom satte på den där låten i alla fall xD fråga mig inte varför!

Vi gick upp och gjorde i ordning oss och åt frukost :) frukosten för min del bestod av en rostad macka med choklad på x) och ett glas juice till :) gott gott, men såååå ovant!
Efter det gick jag runt och tog lite kort på Isabella's hus, det var så otroligt :) här kommer några av bilderna!

Dom hade klottrat ner dörrarna till pingisrummet, och där stod mitt och Philip's namn :) blev otrooooligt glad!


Flygeln, där satt jag mycket, spelade och sjöng mååånga låtar :) dom hade flera bäcker med noter till olika coldplay låtar :) jag och philip sjöng the scientsist flera gånger :) jag kom upp extremt högt :) tror aldrig att jag kommit upp så högt innan!


En del av deras enorma kök :) de första jag, Emily och Isa gjorde när vi kom dit dagen innan var att sätta oss i köket och äta kakor, Chip Ahoy! Köpte såna kakor på flygplatsen sen innan vi åkte hem 2 dagar senare!


Sofia och Emily på morgonen innan vi skulle åka hem till Sofia :)


Matbordet utomhus :) där satt vi 10 personer och åt chicken wings dagen innan :)


Poolen som vi badade i kvällen innan :)




Vid 12 tiden skjutsade Isabellas mamma oss till tågstationen och vi tog tåget till Plaza España, där vi mötte upp Sofias mamma för att äta lunch med henne :) Vi gick till en sushi restaurang :) här kommer några bilder därifrån!

Våran enorma Sushi tallrik ;)


Isa & Sofia <3


Såhär såg det ut på restaurangen!


Emily darling! <3


Matthew :) <3


Philip :)


Här sitter några av dom :) alla fick dock inte plats på fotot eftersom att vi var 8 personer :)


jag :)


Efter att vi hade ätit så tog vi bilen hem till Sofia :) det hände några roliga saker där i bilen, men det är förmodligen ändå ingen som kommer förstå x)

Matt hemma hos Sofia :)


När vi hade varit hos Sofia ett par timmar så behövde Emily och Matthew åka hem, eftersom att dom skulle åka till sitt landställe i England tidigt nästa morgon, så deras mamma kom och hämtade dem!
Innan dom åkte så tog deras mamma kort på alla oss tillsammans :)



Det finns inte tillräckligt med ord för att beskriva hur mycket dom betyder för mig <3


Jag och Isabella :) <3








Sofia sa till Philip på kvällen att allt han kunde se runt omkring sig, ägde hennes familj, ALLT!


Isabella, Sofia, Philip och Sofia's hund :)





På kvällen åt vi middag med Sofia's familj :) och sedan tittade vi på Dirty Dancing 2 Havanna Nights :) Jag och Sofia satt och sjöng den spanska låten El baso del final så fort den började på filmen :) om och om igen :)

Det här var alltså min tredje dag på Mallorca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0