Mallorca, Dag 4

Den tredje natten sov vi alltså hemma hos Sofia :) helt underbart mysigt där hon bodde :)
Vi fick skjuts av hennes städerska till bussen, så att vi kunde åka in till Plaza España igen :)
Där åt vi lunch på burger king och sen tog jag, philip och sofia bussen till Porto Pi :)

Philip och Sofia på bussen :)


Där mötte vi upp mamma och pappa och sa hejdå till Sofia som skulle möta upp en kompis :)

Jag och Philip gick in i en affär och köpte massa olika saker :) kan visa allt sedan :)
Efter de så gick vi tillbaka till hotellet
Här är utsikten från det nya rummet som vi fick :)


Vi bytte om och så, sen gick vi tillbaka till Porto Pi, och det stora köpcentret.
Där gick vi i ett par timmar, ut och in i maaaaassor av affärer, hittade flera saker som vi köpte :) och det roliga var att vi hann inte ens gå igenom en våning xD

Vid 6-tiden gick vi tillbaka till hotellet, gjorde i ordning oss och började gå in till Plaza España :) På vägen såg vi det stora varuhuset El Corte Ingles och vi bestämde oss för att gå in :) Sofia hade berättat att man kunde hitta ALLT där, och jag ville köpa hem kakorna Oreo's som vi åt mitt i natten hemma hos Isabella när vi tittade på Borat x)
Ialla fall... vi hittade kakorna :) och jag köpte två paket, den vanliga, och en med chokladkräm i :)
Sedan fortsatte vi gå runt där inne på olika "bak gator" och Philip ville ta kort på den här skylten :)



Det blev ett fint kort :)

Vi gick runt och tittade på olika restaurangers menyer, och beslutade oss för vilken restaurang vi skulle gå till :)
Där åt vi tapas :) 8 olika rätter, det var jätte gott!
Här är en bild på mamma och pappa från restaurangen :)


Vi hade världens roligaste servitör, så jag frågade om jag fick ta ett foto med honom :) han sa okej och började direkt flamsa när kameran kom upp xD Fick i alla fall 2 bilder :) här är dom!





När vi skulle gå så kom han fram med en lapp med hans mail adress på och bad mig maila över bilderna som vi tog på oss två :) det var lite gulligt :) kanske borde ta och leta upp den där lappen och maila över dom nu! ;)

Som sagt, senare kan jag visa bilder på allt jag handlade den dagen :) det blev en del ;) !

Kommentarer
Postat av: cilipili

Vi var i Palma en dag, och då var vi också på El Corte Ingles! 7 våningar, helt enormt ju..!

Försökt få tag på Sofia och Emily,

men lyckas inte :/

Är ju bara här idag (onsdag) och imorgon,

sen drar jag ju hem på fredag morgon.

Kommer förmodligen inte träffa dom, eftersom jag inte får något svar..



Jag tycker att du, jag, philip och jokke bokar något billigt flyg hit något lov och bor hos dom i en snar framtid ;)



Har min mobil av så du vet, räkningen i Skottland gick på 380 kr och just nu har jag inte pengar till en sådan räkning till.. :P

Tog inte ens med några pengar hit så jag inte skulle kunna shoppa något, haha..

Men det har jag lyckats med i alla fall :P



Vi ses när jag kommer hem,

pratar igenom första gymnasiedagen som börjar alldeles för snart..!!



Massa pussar

Cili

2008-08-13 @ 13:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0