Ringar

Har ju inte hunnit med att visa allt som har köpts i sommar, men nu ska två saker komma upp i alla fall :) mina två ringar! Jag köpte ju en på arlanda innan jag åkte till Mallorca och en på glitter för några veckor sedan :) här kommer bilder på dom!

Här är den som köptes på arlanda :)
Det är en svart ros med gnistrande stenar runt :) den är jätte fin, men det syns inte så jätte bra på bild. Fanns i rött också, men jag tyckte att svart blev snyggast :)




Här är den som köptes på glitter :) den är så enkel, och så fin, så jag gillar den jätte mycket!




Jag är en sån person som alltid köper mycket smycken men aldrig använder, men nu har de mesta börjat komma till användning igen :) rätt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0