Shoppingen idag!

Idag har jag alltså varit och shoppat :) jag har köpt undies, en almernacka, 2 anteckningsblock varav en betty boop och en med homer simpson på, en plast mapp med betty boop, en affish med betty boop på som det stod "good girls are bad girls that don't get caught" på ;) 
sen blev det ju concealern som jag visade i ett annat inlägg :) 
införskaffade mig också min första balsamspray och något slags silikondropps-serum... antar att det är bra för håret i alla fall :) ska försöka få ordning på mitt hår, det är ju inte särskilt slitet, men det blir lätt tovigt och så har det varit sedan jag föddes! När jag går till nya frisörer tror dom knappt att jag använder balsam eller inpackningar, men tro mig, det gör jag :) dock inte alldeles för mycket, för då blir håret bara fett istället!
Spray balsamet kommer från Scandinavian formula och köpt på Åhléens för 80 kr om jag inte missminner mig, det var i alla fall 200ml i, så det är nog ett ganska bra pris :)
Silikonsdrops-serumet kommer från Sunsilk och kostade knappt 40kr för 25ml.

Alla Betty Boop saker var svartvita med svart bakrund, det var Betty Boop Biker, och såg ut såhär, fast då enbart i svart och vitt, INTE i färg!
Allt finns på Gallerix! Mappen kostade 20kr, affishen 39kr (var 50% rea, så jag fick den för 19.50kr) och blocket kostade 39kr, men eftersom jag köpte två block så fick jag dom för 59kr tillsammans.
Jag tycker hon ser fjantig ut i dem där blåa kläderna, men det ser hel coolt ut när hon är vit/svart med svart bakrund!


Tror det var allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0