Shoppingen på Mallorca

Nu äntligen ska all min shopping från Mallorca komma upp här på bloggen! :)
Jag shoppade inte så jätte mycket där, men det blev lite grann i alla fall ;)

Här kommer bilder på allt!

Den här klänningen och skorna köptes på NewYorker :) en stor affär i en galleria. Där köpte jag även ett undklädes set, men de tänker jag inte visa här!


Man ser det inte på bilden, men själva kork-klacken är silver klittrig :)


Den här väskan köptes på en annan affär inne i gallerian! Den var otroligt billig! 180kr!


Såhär ser den ut, lite närmare :) den är grå-beige




Det här armbandet köpte jag på en slags marknad sista kvällen :) köpte 2 likadana, så jag och tommy har varsitt! <3


Det här halsbandet köptes också på marknaden :) Det ligger saker i kulan, så den låter när man rör sig :) hihi


De här solfjädrarna köpte jag sista dagen :)


Den text som står på den här solfjädern är; Palma de Mallorca




Det var allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0