skola imorrn...

Såg inte början på Bones, och sen när jag väl började titta så blev jag bara förvirrad, så jag stängde av och satte mig här framför datan igen istället ;)
Hyrde ju 3 filmer i fredags, och 2 har jag tittat på :) som ni förstod i de förra inlägget så är the simpsons movie en av dom! Den andra var Surf School, den lät jätte rolig när man läste på baksidan, men usch va besviken man blev! Aja, man kan inte ha tur jämt, så är det ju! :)

Imorgon är det skola igen, det tråkiga är att jag inte alls ser fram emot att komma tillbaka... och jag brukar inte direkt vara negativ när det gäller sånt, men nu känner jag inte alls för det.. och jag vet inte exakt vad det beror på   : /
Får hoppas att det går bra i alla fall! Börjar redan 8.00 och slutar inte förrän 16.05
Så det blir en riktigt lång dag, faktiskt den längsta jag har! Så imorgon kväll blir det väl inte så mycket att göra, tror inte att jag orkar göra så mycket efter den dagen! Någon gång under veckan ska jag väl ta mig en sväng till högdalen och träna, och samtidigt hämta ett sånt där häfta där det står när alla gruppträningarna finns, men det blir väl förmodligen inte imorrn.
Något positivt är i alla fall att imorrn har jag min första spanska lektion, som jag har längtat något enormt efter, hoppas nu bara att jag får en riktigt bra lärare så att jag verkligen lär mig! Det viktigaste är helt enkelt spanskan, eftersom det blir det jag kommer se fram emot mest, speciellt om jag får en bra lärare! Sedan blir det ju första lektionen med Företagsekonomi också.. får se hur det är! Det är ju då jag märker om jag gjorde rätt och tog ekonomi ;) men det tror jag nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0