!

Personligt
Namn: Malin Anna Maria Lundell
Födelsedag: 28 Mars 1992
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Blond
Längd: 1.65
Högerhänt/Vänsterhänt: högerhänt
Stjärntecken: vädur
Skostorlek: 39
Är dina föräldrar skilda: nej
Rädslor: spindelfobi typ?
Mest använda namn på msn: Malin |


Favorit
Färg: röd och svart
Mat: tacos, libanesiskt
Sport: simma och olika gruppträningar
Glass: dulce de leche
Godis: choklad och lakrits
Affär: haha ingen aning xD beror väl på vad man ska köpa?
Nummer: 7
Helgdag: ehm, båda?
Årstid: Sommar
Kroppsdel på motsatta könet: älskar hela tommys kropp<3!

Vänner och livet
Vem av dina vänner är mest lik dig: no idea
Vem är mest högljudd: emelie? xD sry sötnos!
Vad får dig mest att skratta: ehm, när de händer nåt kul?
Vem har du känt längst: vet inte riktigt...
Vem är blygast: haha vet inte xD
När grät du mest: länge sen
Bästa känslan: att vara älskad och att älska
Värsta känslan: känna sig hatad och inte ha någon att vända sig till
Vart vill du bo i framtiden: kanske utomlands ett tag, gärna Mallorca, annars i Stockholm

Har du någonsin
Varit kär: ja
Rymt hemifrån: nej
Tänkt på att ta självmord: njae
Sovit utomhus: japp, under bar himmel!
Spytt i skolan: nope
Velat bli modell: japp!
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: massa grejer, fast allt skrattar man väl inte åt..
Sett en död människa: nope
Ätit sushi: ja
Varit på scen: ofc, jag är född att stå på scen
Retats: det har väl alla?

Du
Svär: ja, för mycket
Sjunger bra: folk säger de ja :)
Duschar dagligen: oftast :) fräschar alltid upp mig!
Vill gifta dig: Någon gång vill jag säkert gifta mig
Kommer överens med dina föräldrar: oftast
Gillar åska: njae, inte direkt
Spelar något instrument: piano har jag spelat mycket, läser noter och så, tänkte försöka med gitarr nu, har lyckats med några låtar!
Äger en ipod: nej, det blev en mp4 istället, cowon D2 är bättre än fucking ipods som bara går sönder
Sover med gosedjur: nej
För dagbok: ne, inte längre, blir bloggen nu för tiden!
Sjunger i duschen: ofc!


This or that
Pepsi/cola: Cola
Mc donalds/burger king: burger king tror jag
Singeldate/gruppdate: singeldate
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar :)
Kött/vegetarian: kött
Tv/film: film
Gitarr/trummor: en låt blir oftast inte bra om man inte har båda
Adidas/nike: Adidas
Kakor/paj: kakor
Blind/döv: tror inte att jag skulle klara mig utan musiken, men om jag inte kan se folk, då vet man ju inte hur människorna är?

Kan du
Gå ner i splitt: nej
Skriva med båda händerna: inte fint
Vissla: halvt
Blåsa en bubbla: japp
Rulla din tunga i en cirkel: tror de?
Ha dina ögon i kors: ja
Nudda näsan med tungan: nja, i alla fall nästan
Dansa: någolunda :)
Äta vad du vill utan att oroa dig: nej, så bra ämnesomsättning har jag inte!

Vem var den senaste personen
Du nuddade: huh? mami?
Du pratade i telefon med: pappa
Du msnade med: kommee inte ihåg
Du kramade: tommy <3
Du skällde på: mamma
sportade med: tommy :)

Senast du
Skrattade: för en liten stund sen
Grät: kommer inte ihåg
Filmen du såg: jumper
Tuggade tuggummi: idag
Drog ett skämt: have no idea
Sjöng en sång: framför datan för ett par timmar sen!


Kommentarer
Postat av: Emelie

hejsan malin. haha såg minsann vad du hade skrivigt om mig ! haha :D snygg blogg !

2008-08-10 @ 03:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0