Uttryckte mig dåligt i förra inlägget!

Vill bara påpeka en grej angående det jag skrev i förra inlägget! Jag menade helt enkelt att det är roligt att veta om någon brukar läsa min blogg regelbundet och om jag i så fall kunde få läsa eran. Jag gillar att lämna kommentarer i andras bloggar eftersom att jag själv gillar att få en kommentar då någon håller med eller tycker något helt annat, jag tycker att det är en del av bloggen att man diskuterar sina inlägg osv. Jag menar inte att ett antal personer ska kommentera min blogg och jag sitter här och låtsas som ingenting och är glad för uppmärksamheten jag får, för det är inte det som är grejen! Jag skulle bara helt enkelt vilja ha några personer att diskutera inlägg och bloggande med och undrar om det finns några som läser min blogg som är intresserade av detta :)

Kommentarer
Postat av: steelneck

nu kör vi !

2008-08-08 @ 00:11:14
URL: http://steelneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0