dagens planering

Har lektion om 10 minuter :) är en 50-minuters lektion och sedan får jag gå hem :)
Är otroligt hungrig eftersom att jag var för trött för att äta frukost och skolmaten smakade skit som vanligt.. är faktiskt förvånad över at tjag åt 2 hela dagar den här veckan x)
Så fort jag kommer hem ska jag fixa mig och sedan ska jag dra till Gubbängen och käka Thaimat tror jag :) går snabbt, är gott och inte så onyttigt x) känns faktiskt bättre att göra så istället för att laga något hemma (hinner inte det) eller att sätta sig på pizzerian...
Sen ska jag möta Jessica vid tunnelbanan och vi ska till Kulturama som jag skrev förut :) det ska bli najs ;)
Hoppas jag får följa med Tommy hem efter :)

Vet inte hur mycket jag hinner uppdatera ikväll, men ni får ha det bra så länge i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0