En sväng till farsta

Nu har jag precis duschat, så jag sitter här i morgonrock och med en handduk på huvudet! :)
Så fort jag har skrivit klart det här inlägget ska jag åka till farsta och köpa minneskort till den nya kameran som pappa har köpt! Och så ska jag sola efter det :) en sista gång nu innan resan ;) Tänkte nog ta 12 minuter med ansiktsbomben idag, fast jag smörjer in mig såklart, så att jag inte bränner mig! :)

När jag kommer hem borde väl One Tree Hill ha börjat, så då ska jag flytta in tränings cykeln till avrdagsrummet och trampa resten av programmet ;) Glömde berätta igår att jag har lagt upp en plan för hur jag ska träna och gå ner i vikt, bli smalare, få bättre kondition och bygga lite muskler :) Har ju inte tränat riktigt regelbundet på flera år, så nu ska jag försöka ta tag i det, för de känns som att jag bara går upp mer och mer, även fast de går sakta! Har väl gått upp 7 kilo på 3 år ungefär, och jag kan lika gärna gå ner dom, eller i alla fall några :) Men jag vill inte träna och bli så pass smal att jag inte har några former, för det är inte fint och jag har inte anorexia! Vill bara bil lite smalare, gå ner några kilo, få bättre kondition och bygga lite muskler :)

Nej, nu ska jag klä på mig och åka till farsta! :)

Här får ni se en bild från hur rummet såg ut igår när jag provade kläder inför Thailand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0