God morgon!

God morgon!
När jag vaknade imorse var jag helt säker på att det var lördag och att jags kulle jobba... så fel jag hade! Det är fredag och veckans sista skoldag, och den är inte direkt jobbig, så det kommer nog bli helt okej :)
Jag är lite seg nu morgonen.. sitter här i morgonrock och ska gå om 10 minuter.. nja, inte så roligt xD men det löser sig!

Igår på simningen blev jag i puttad i vattnet, med kläderna på xD
Daniel och Cissi lyfta upp mig och gick mot kanten och skulle slänge i mig, men ajg tog tag i dom så att dom också skulle med.. men båda hade redan badat, så de var väl ingen större katastrof för dom liksom xD Men dom kastade inte i mig på direkten, vilket resulterade i att en annan kom och puttade i oss allihopa xD Cissi släppte mig medans Daniel fortfarande höll i mig i famnen xD
Tror ni att jag hade handduk? Nej... Tror ni att jag hade andra underkläder? Nej... Så jag fick ringa pappa och kom och hämtade mig :)
Var bara att ta av sig shortsen och t-shirten och sätta på sig jackan och skorna och gå ut xD

Första gången jag blev i slängd som tränare.. och nån gång ska väl vara den första xD Det var ju min sista gång igår, och ärligt talat, den kunde inte ha blivit bättre :D Fick båda grupperna att ta ett märke och hade faktiskt kul när jag blev i slängd xD

Efter skolan ska jag bara hem :) städa undan i rummet, plugga och ikväll ska jag väl kolla på Idol hade jag tänkt :) Borde kanske skriva en lista på vad som ska med till Thailand också :) åker ju om 1½ vecka nu! :D

Nej, nu måste jag klä på mig, annars kommer jag försent.. kommer säkert ändå göra det, men ändå xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0