god natt

Nu är klockan över elva och jag ska gå och lägga mig :)
Borde kanske ha lagt mig tidigare idag eftersom att jag har varit trött, men jag kände jag jag behövde rensa bort mååånga bloggar som aldrig mer kommer ha mig som besökare, för jag har helt enkelt ingen tid...
Imorgon slutar jag tidigare eftersom att vi inte har någon företagsekonomi.. så jag tänker åka till stan och leta efter skor och kika lite på fina kläder :)
Får se om jag åker direkt efter skolan eller om jag stannar ett tag och fixar med Samhälls-Historia arbetet.. förmodligen så sitter jag och gör det i nån timme, eftersom att mamma ändå inte är i stan förrän efter 5!
Pappa åker ju till Linköping imorrn igen, så honom får jag inte se på hela veckan, men vi håller ju kontakten i alla fall så det är ingen fara :)

Nej, nu ska sminket tas bort och jag ska lägga mig under täcket och bara blunda blunda blunda tills det blir morgon igen och man är tvingad att gå upp... jag längtar INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0