Handbok

Det följde inte med någon riktig handbok till kameran, vilket jag tycker var dumt..
Men istället fick amn en skiva med som handboken fanns på, så nu sitter vi och skriver ut 41 sidor (med 4 handbokssidor per sida) så det tar ju ett tag... Får hoppas att jag förstår kameran bättre i och emd den eftersom att bilderna som tas nu blir helt suddiga och gryniga.. Om ajg inte lyckas fixa det får jag gå till en butiksom säljer kameran imorrn så får dom hjälpa mig, för jag tänker inte åka till Thailand och komma hem med dåliga foton! Never!

Sitter för tillfället och tittar lite på Sanningens ögonblick, men jag är inte så jätte engagerad i programmet.. bara lite kul att se en liten stund ibland :)

Vann även ett halsband ikväll från Miscelas blogg :) Tack så jätte mycket! Kommer säkert komma någon gång under veckan när jag är i Thailand, så jag får vänta tills i Januari tills jag får de :) men det gör inget, blir ju som en sen julklapp ;)

Jag och pappa har beställt terminskort plus till nästa termin också, det behövs ju :) så då ligger de i brevlådan när jag kommer hem :) perfekt!

Hoppas ni har en bra söndagkväll! Nu måste jag gå och packa ner lite mer i resväskan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0