Ideologier/partier

Blev rätt många inlägg igår trots allt! ;)
Så kommer det vara när jag har lust och tid :)

Idag fick jag skjuts till skolan av pappa, snällt och det gick otroligt fort! Hoppas att dom får det bra på nu när dom är på spa och att mamma får en bra födelsedag :) det är hon värd!

Förövrigt så har jag samhällskunskap nu och ska sätta igång att skriva om Sverigedemokraterna (nej, jag har inte samma åsikter som dom). Vi skulle ju rikta in oss på en ideologi eller ett parti, så jag och en tjej i klassen jobbar med Sverigedemokraterna och ska koppla de till nazismen och fascismen. Verkar faktiskt inte vara så jätte svårt, och nu när jag har en bok och läser om deras historia så går det riktigt bra :) känner att jag kan hur mycket som helst nu, och innan visste jag knappt något!

Det är ärtsoppa idag, vilket resulterar i att jag och Saga ska gå ner till centrum och dela på en pizza ;) haha! Men innan ska vi gå ner till matsalen och ta mandariner ;) det är gott gott gott!

Imorgon har jag håltimme och inga lektioner i 2½ timmar.. så jag funderar faktiskt på att åka och träna under tiden, ska se om jag verkligen hinner :) men det vore ju perfekt! Finns faktiskt 45 minuters Core som jag borde hinna med :) är ju alltid bra att få igång träningen liksom! ;)
Förövrigt så ska jag iväg och sola ikväll :) behöver det! Ska försöka sola en eller möjligtvis 2 gånger till efter de :)
Om två veckor och några timmar sitter jag på flyget och det känns helt sjukt att jag ska få åka tillbaka, det trodde jag ALDRIG x)

Nej, nu måste jag sätta igång att jobba igen ;)

Kommentarer
Postat av: queenpeach

ha en bra dag! här i bangkok är det grymt varmt idag :)

2008-12-03 @ 08:44:45
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0