julafton over

Gardagen var bra och jag ar nojd med hur jag spenderade min jul. Som toppen over i:et ringde jag tommy och fick prata i ett par minuter, det betydde mycket :) Det kandes som att han var sa nara och sa kanner jag fortfarande :)

Skickade upp en san dar brinnande grej som ska bringa lycka tillsammans med servetrisen som vi lart kanna under senaste veckan. Varje dag har jag duket ETT bord extra fint med en speciell duk som ingen annan far och lagt dit en reserved skylt :) utan att vi har sagt nagot. Ar synn att vi ska ata sista maltiden pa hotellet ikvall, men samtidit sa maste man testa nya resturanger. En sak ar saker, det ar att vi kommer ta drinkar i hotell baren varje kvall och kommer och halsar pa honom! :)

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

sv: haha jo men precis :)

god fortsättning sötis!

2008-12-25 @ 13:36:23
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0