Lista från Saga ;)

Matvanor:

Bästa maträtt? Tacos
Bästa dryck? Cola och cider
Hat dryck och maträtt? Ärtsoppa och kaffe
Använder du smör på smörgås? smör och skinka
Smågodis eller ?färdiga påsar? godis? smågodis
Favoritglass? ben & jerry's


Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? det är olika! Ibland knappt något och ibland för fleera tusen!
Har du mer skor än kläder? nej, har över 15 par skor men säkert över 50 linnen/t-shirts
Favoritplagg? nya svarta byxorna från miss sixty
Hatplagg? har inget eget hatplagg.. men jag skulle aldrig sätta på mig genomskinliga kläder xD

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? går gymnasiet med 2 extra jobb vid sidan av
Vad vill du bli? lycklig
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? till och från, inget är perfekt
Är lönen viktigast? nej, men den är viktig. Skulle jag inte få några pengar så skulle jag inte jobba


Boende:

Lägenhet eller hus? lägenhet
Framtidsplaner med boende? ingen aning

Litet eller jätte stort? vet inte
Drömboende? inte tänkt så mycket på sånt
Landet eller mitt i stan? kanske en lägenhet i stan och ett hus på landet? :)
Mysigt eller sterilt? Mysigt

Lite allt möjligt:

Har du barn? nej
Är otrohet okej? nej
Älskar du någon? Ja det gör jag
Betyder familjen mycket för dig? ja
Är du lojal? ja
Tycker du om att dricka dig full? har aldrig varit full
Hemmafest eller ?gå ut på krogen fest?? festar inte alls


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0