M å n d a g

Sitter här i skolan och tråkar!
Har i alla fall gjort svenska redovisningen och engelska diskutionen, så nån mer engelska blir det inte för mig den här veckan :) istället ska jag läsa ut min bok eftersom vi har test på den nästa vecka x) Hoppas att jag hinner!
Somnade rätt sent igår i alla fall, eftersom att jag var med Tommy, så jag är riktigt trött redan nu!
Hade repetition på spanskan idag, inför provet vi har nästa vecka :) det gick rätt bra för mig, så jag hoppas verkligen på ett VG eller MVG på provet!

Om 40 minuter är det matte och sedan klassråd :) efter det slutar jag och pappa kommer och hämtar mig för att jag ska få övningsköra igen! Måste ju passa på nu innan det kommer massa snö igen och blir för halt!
Kommer nog även ta en sväng till farsta då vi tänkte köpa present till mamma och kanske titta på skor och ett linne till mig som jag såg förra veckan :) får se lite hur det blir!
Förmodligen ska jag sola ikväll om jag hinner, ananrs får det bli imorrn eller nåt :)

Bara 15 dagar kvar till Thailand nu, ska bli så skönt att få åka till värmen! :D
Men jag kommer sakna alla underbara människor som är kvar i Sverige  : /
Men jag kommer ju hem efter 3 veckor! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0