O n s d a g

Sitter i skolan och tråkar nu, tur att jag har Saga bredvid mig, annars skulle jag somnat xD
Har hunnit ha matte och spanska och båda var helt okej. Var bara på spanskan i ungefär 20 minuter, hade prov och det var kortare än vad jag trodde! Jag hoppas på ett starkt VG eller kanske till och med ett MVG? ;)
Om en timme har jag engelska och då är det ett förhör som gäller! ;) har ju nåt slags prov på boken som vi har läst :) känns bra att jag hann läsa ut den faktiskt ;)

Igår började jag som sagt packa, och det låg hur mycket kläder som helst över hela mitt rum! Fick ner några klänningar, bikinis, underkläder, shorts och ett linne, och resten ska hinnas med nu de närmaste dagarna :)
Tror faktiskt att jag bli tvungen att ha vanliga svarta byxor och någon tunn tjocktröja på mig i alla fall när jag åker.. även fast de känns så onödigt att ta med det.. men annars kommer jag frysa så himla mycket på planet.... Ska ju ändå flyga i 10½ timmar dit och lite mycket hem.. ska ju försöka sova lite på båda vägarna eftersom att det är natt.. så då är ju inte de bästa att frysa..
Hur som helst ska jag i alla fall ha sandaler på mig, tänker då inte ta med några gympaskor eller något! Nej, de blir mina älskade kilklackskor från Wedins som jag köpte sommaren -05 ;) dom är underbara och det kommer jag alltid tycka! :)

Föresten, när jagär i Thailand kommer jag försöka blogga några gånger, men det kommer inte bli ett inlägg per dag eftersom att jag inte vill sitta på ett internetcafé hela dagarna... känns lite dumt. Men får jag tillgång till internetcafé så ska jag självklart skriva några gånger :) men bilder blir de när jag kommer hem! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0