O n s d a g

Blev inte så mycket bloggande igår, kände inte för det helt enkelt :)
Blev One Tree Hill, 2½ Men, Ugly Betty och House istället :)

Gick till Tommy igår, för jag kände inte för att sova ensam, så jag gosade med honom när vi tittade på House och sedan fick jag hjälp av hans brorsa med matten :) otroligt tack för det!
Hela hans familj är ju matte genier förutom han x) men han är en jävligt bra basist, så det jämnar ut sig ;)
Förövrigt så är ju inte min matte lärare särskilt bra eftersom att han inte har några genomgångar på sånt som kommer, bara sånt som har varit.. så det är jävligt svårt att lära sig något! Men eftersom jag fick hjälp av Johan igår, som förövrigt läser till mattelärare på Kungliga Tekniska Högskolan så känner jag att jag har fått in lite i mitt huvud i alla fall :D

Idag var det första delen av Nationella :) och det gick vääldigt bra faktiskt! Långt över förväntan helt enkelt, och det är jag glad över!
Nästa vecka är det sista delen, och den ska ju vara svårare, så det kommer nog bli lite kämpigt, men jag ska göra så gott jag kan! :) Om jag får ett starkt VG på nationella så kommer jag få ett VG som slutbetyg, så det måste jag ju försöka klara av!

Min mattelärare ska på kurs imorrn, så våran lektion är inställd :) vilket betyder att jag inte börjar förrän 11.25, fy fan va skönt!
Tänkte nog sova själv idag tror jag :) om jag inte ändrar mig såklart xD Men det är möjligt att jag går hem till mormor och käkar eller nåt innan :)
Innan jag ska sova ska jag i alla fall kolla på Oskyldigt dömd! Ett program som jag faktiskt har fastnat för ;)

Min lektion börjar 10.20... sen har jag håltimme i 2½ timmar, så jag ska dra till farsta och sola eftersom att jag inte orkade det igår xD får se om jag har nån tid över, isf ska jag gå och prova de där linnet på Lindex, kolla kamera och lite annat :) Kanske hinner ta en sväng till Drama också? :) får se hur det blir helt enkelt!
Ska till etniska muséet sen på eftermiddagen, vet inte riktigt vad vi ska göra där och jag antar att det är tråkigt eftersom att jag inte direkt diggar muséer, men men, det är skola precis som allt annat, så jag får väl helt enkelt vara glad att jag slipper plugga :)

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon.Härlig heder..längtar till sommaren när man ser bilden :) Ha en skön dag..

2008-12-03 @ 09:53:55
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0