Today!

Har varit hemma ett tag nu och fått i mig mat, tittat på TV och suttit vid datorn :)
Under håltimmen var jag i farsta och åt lunch, solade, kollade på linnet på Lindex och tittade på kameran!
Fick rikligt med färg, såg att linnet inte var något att ha (i alla fall inte för det priset) och bestämt mig för att jag SKA ha den där kameran, om jag så ska betala allt själv så gör jag det! Den är mycket bättre än den jag har nu och jag vill vill vill!

Pratade med min älskling alldeles nyss och jag ska få sova där inatt igen! Yay! Har ju sovmorgon låång tid imorrn, så jag behöver inte springa upp och stressa heller :) det är skönt!
Tänkte ta och packa upp väskan och packa inför imorrn så att jag snart kan gå över :) vill ju hinna tillbringa lite tid med sötnosen innan vi måste sova ;) Men innan dess ska den sista lilla bilden av tårtan ätas upp! ;)

Här kommer en bild som jag redigerade för ett par dagar sedan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0