underbart!

För ett par veckor sedan fick jag nya fårskinns tofflor av mamma då mina älsklingar har gått sönder, och jag kan bara säga att dom nya är underbart fluffiga och så fina så! :) Blev ett par mördbruna i en lagom chokladbrun nyans och används i stort sätt varenda sekund jag är hemma! Här får ni se en bild på mina älsklingar!



Förra veckan köpte jag även en tidning :) jag bläddrade bara igenom den lite grann ochs en fick mamma den, för det jag ville ha det var eyelinern som följde med ;) Den är från Face och jag kan inte säga annat än att jag älskar den! Man fick med en pensel och den är lagom kletig och enkel att applicera! Jag fick ju en flytande eyeliner för ett tag sedan, men den är svår applicerad eftersom att "penseln" är så pass stor och eftersom att den är waterproof är den inte de enklaste att handskas med! Men den från Face var så bra så att jag kommer köpa en därifrån direkt när min tar slut!



Kommentarer
Postat av: Sussi

Älskar mysiga tofflor!



Din medverkan i min tävling är noterad. ^^

2008-12-07 @ 23:28:39
URL: http://lavica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0