lista

Hihi, snor en lista fran Saga :)

  • Vilken svordom använder du mest? javlar tror jag, eller fan...
  • Äger du en iPod? nej, en mp4:a
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? beror pa nar jag borjar skolan
  • Hur många resväskor äger du? en egen!
  • Använder du flip-flops? japp, har ett par pa mig just nu :)
  • Var köper du dina matvaror ifrån? Ica eller Konsum, mest ica tror jag :)
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? vara med xD fast jag gillar att fota ocksa :)
  • Vilken var den senaste filmen du såg? Die hard
  • Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? with a friend
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? beror val lite pa hur mycket jag vann, men om det vara typ en miljon skulle det vara en ny batmotor till pappa :) annars kanske en iphone :)
  • Har någon någonsin kallat dig lat? haha ja xD maaanga ganger!
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nepp
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? ingen tror jag xD
  • Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Simple Plan :)
  • Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? tror inte de.. har ju itne sa mycket kontakt med alla eftersom att jag ar i thailand
  • När var senast någon stötte på dig? de var nog lange sen :P kommer faktiskt inte ihag x)
  • Vad åt du till middag senast? beef in sizzeling plate ;) sa javla underbart!
  • Använder du huvtröjor? japp, men inte just nu, de blir for varmt da xD
  • Kan du vissla? nej :$
  • Vem var den senaste som ringde dig? Pappa, handdukarna hade forsvunnit fran poolen xD
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? extreme pa grona lund!
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? haha saklart dom gor, och de kan dom fortsatta med, jag bryr mig inte xD
  • Vilket riktnummer befinner du dig i? ingen aning.. ar i thailand och har ingen koll pa de.. tror att de ar typ 50 nanting xD 56 kanske?
  • Tittade du på tecknat när du var liten? japp :)
  • Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? farsta.. ja de ar val lite halvstort, men itne de basta sortimentet xD
  • Hur många syskon har du? 0
  • Är du blyg inför det motsatta könet? njae
  • Vilken film kan du alla replikerna till? dirty dancing xD "nobody puts baby in a corner!"
  • Äger du några band t-shirts? jupp :)
  • När flög du senast? haha xD forra tisdagen - onsdagen xD
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4
  • Läser du för skojs skull? japp :)
  • Pratar du några andra språk? lite engelska med vanner och nar man ar utomlands, lar mig spanska nu ocksa :)
  • Diskar du din egen disk? nope, behover inte
  • Har du gråtit offentligt? japp
  • Har du en stationär dator eller en laptop? bade och!
  • Försöker du alltid lära dig nya saker? sant jag vill forsoker jag ju :)
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? vill sa smaning om ha en tatuering, men de far vanta tills jag blir 18 :)
  • Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? nja, spelar inte sa stor roll :)
  • Kan du kasta macka? haha nej xD
  • Har du någonsin varit på Jamaica? nope
  • Vad har du med dig in på bion? cola och popcorn :)
  • Vem var din favoritlärare och varför? scotty :) min gamal musiklarare, han gor allt roligt, oavsett vad :)
  • Har du dejtat någon av en annan religion? dejtat? jag skulle inte anvanda de ordet.. men aj, de har jag val.. i guess :S
  • Vad har du för väder? HAHAHA xD tropisk storm i thailand ;) najs va? Kokhett, blasigt och sa mycket osregn som det nansin funnits! For ett par timmar sedan var de strolande sol och sa varmt som jag nansin haft de xD
  • Har du en blogg? dum fraga...
  • Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Det ar foretagsekonomi och spanska :)
  • Gillar du att flyga? why not :) bara man har nagot att gora! Film, bocker, musik och vanner :)
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Man maste ha kanslor for varandra :)
  • När sov du senast på golvet? kommer inte ihag xD
  • Gillar du din boende-situation? ja :)
  • Vilken är din mammas hemstad? Stockholm
  • Din pappas hemstad?  Stockholm
  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Jag ar i stort satt alltid trott, men de racker val med 7n timmar i veckorna och 10-12 pa helgerna, beroende pa vad jag gor :) 
  • Är dina dagar fullbokade och stressiga? Om det ar skola sa ja, annars nej :)
  • Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? haha forut, inte langre
  • Vilken är din favoritfrukt? for tillfallet ananas :) ater sjukt mycket nu :)
  • Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? nope :)
  • Hur gammal blir du nästa födelsedag? 17
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? oftast faller allt naturligt och gor det inte de, ja da kan ajg bli smairriterad pa mig sjalv. Ar riktigt petig nar folk stavar fel pa enkla ord, ex skriver e istallet for a osv
  • Tror du på liv på andra planeter? njae, inte direkt
  • Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Min historialarare
  • Tror du att Gud är man eller kvinna? jag tror inte pa gud
  • Vad var det senaste du åt? kakor
  • Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? motsatta :)
  • Hur valde dina föräldrar ditt namn? vet inte riktigt.. men skulle jag inte hetat malin sa hade de blivit felicia xD de tyckte pappa i alla fall :)
  • Gillar du senap? NEJ
  • Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? att det loser sig
  • Skulle du någonsin hoppa fallskärm? njae, vet inte riktigt om jag skulle vaga
  • Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? vet inte riktigt :)
  • Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej
  • Tycker du om att krama folk? ja, men inte fjortiskramar... de ar sa falska....
  • Skulle du säga att du är trendig? njae xD
  • Äger du en digitalkamera? Ja :) fick en ny for 2 veckor sedan coh den ar sjukt underbar
  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med? haha flera... manga tycker att jag ar lik Kirsten Dunst
  • Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ja...
  • Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? flera
  • Tycker du att du är attraktiv? de ar olika :)
  • Vad är du allergisk mot? marsvin, hastar, katter och nat fargamne i ahlgrens bilar -.-
  • Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej
  • Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? vet inte
  • Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Sagapaga :)

Kommentarer
Postat av: josephine

vilken lång lista x)

2008-12-26 @ 19:31:43
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Saga Andersson

Ja det låter bra, så gör vi förfan xD

Men vad ska vi sälja ? x)

2008-12-30 @ 15:46:03
URL: http://sagapaga.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Sv: yes, kan ju ta och skriva ett inlägg i bloggen om det om någon dag! :) så bara att kika in då.

2009-01-03 @ 02:33:30
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: susan & tyra

Hej! Vi har frågestund i bloggen bläddra ner 2 inlägg och passa på att lägga en fråga :)



ps . titta du så inte tar samma fråga som nån annan :D

2009-01-05 @ 12:03:07
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Fredrik *Frisören

vilken bra lista!

2009-01-05 @ 17:04:58
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0