BIO

Klättrade ju som sagt på idrotten och det var sjukt kul :D Saga var inte lika road som mig, men hon klättrade fan nästa hela vägen upp! Helt grymt va duktig hon var för att inte ha klättrat innan! :D
Hon ska i alla fall få godis för de nästa vecka! ;) snäll jag är va?

Efter skolan gick jag hem till mormor och fick bullar och annat gott fika :) passade verkligen bra efter min äckellunch!

Har varit hemma i ett par timmar nu och hunnit äta middag och fixa lite framför datorn :) det har precis blivit bestämt att jag ska följa med Niklas och en massa folk på bio xD det var typ Niklas, Jacob, Johannes, Patrik och några från Niklas klass om jag minns rätt x) varken Tommy eller Jessica orkade/kunde inte följa med.. men Niklas har lovat att jag får sitta bredvid honom xD så jag hoppas att jag klarar mig :) haha, nejdå, de är ingen fara, jag klarar mig en kväll med dom ;)
Vi ska i alla fall se Pineapple express eller vad den hette, ska tydligen vara en jätte rolig och bra komedi :) så vi får väl hoppas att den är de nu också ;)

Imorgon blir det konsum och sen kanske till farsta en sväng. Mina vinterskor är ju sönder, så jag måste ha ett par nya och sen tänkte jag förmodligen handla nån BH :) får se om jag hittar någon fin!

SÅ det blir väl inte så mycket mer uppdatering förrän imorrn kväll kanske.. om jag inte sover hos tommy då xD aja, de lär vi ju märka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0