L ö r d a g

Kvällen igår var otroligt rolig och jag hade det riktigt trevligt med killarna :) Det var flera som inte dykte upp, men de gjorde inte oss något, vi hade riktigt kul ändå!
Pineapple express var bland de bästa komedierna jag sett nu på senaste tiden, och såklart var en av skådespelarna Seth Rogen som bland annat har spelat i supersugen, på smällen och a 40 year old virgin! Jag älskar han som skådis i komedier, han spelar så otroligt bra! :)


En bild från filmen ;)

Imorse när jag gick upp tog jag mitt drickvaccin! Man ska ju ta Dukoral mot kolera.. och det finns bara som drickvaccin, för mig som hatar att dricka allt från vanliga alvedon på brus till banan-jordgubbs-penicilin när man var liten är det ju ingen höjdare, men jag fick i mig det i alla fall och jag är glad att det inte var lika hemskt som jag mindes de från när jag tog det innan vi skulle till Venezuela! Man ska ta en påfyllningsdos vartannat år, så nu behöver jag inte ta det förrän om 2 år igen :)
Det som är bra med Dukoralen förutom att det är vaccin mot kolera är att det kan skydda mot "turist-diarré". Ofta kan man ju bli magsjuk osv när man är utomlands, med 85% av de som tagit Dukoralen slipper det. Så nu sk ajag inte bli magsjuk i alla fall!

Har även jobbat idag och fått lära mig snabbkassorna som vi har fått installerade på konsum :) var mycket roligare att stå som värd där istället för att sitta i kassan x) så nu hoppas jag på att få vara värd lite oftare! SKulle vara superkul i så fall!

Efter att jag hade slutat åkte jag och mötta mamma och pappa i sandsborg för att gå en sväng på julmarknaden som finns där :) den skulle stänga precis så det fanns inte mycket tid till att gå och titta, men jag förälskade mig genast i en söt liten tomte som vi köpte för 25kr! Kan fota honom sen så kan ni få se ;)

För tillfället sitter jag med helt chokladbruna läppar! Mamma hittade tre läppstift i en necessär som hon inte har använt, så jag fick de tre läppstiften från Revlon och en fin ögonskugga som innehöll tre olika bruna nyanser från Cover Girl :) kommer nog komma till användning ett par gånger åtminstone! ;)

Kommentarer
Postat av: zura

hej, fin blogg du har! Kolla gärna in vår blogg om du vill skratta lite. :)

2008-12-06 @ 17:53:27
URL: http://zura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0