T i s d a g

När jag kom hem la jag mig och sov.. fast jag kan inte minnas om jag somnade eller inte.. men men, it doesn't matter x)
Sen kollade jag på One Tree Hill, åt middag och kollade på Las Vegas och nu sitter jag här :) och pluggar lite spanska vid sidan av ;)
Förstår inte riktigt hur det kan vara viktigt att kunna ordet azulejo, inte innan man ens lärt sig att säga hur gammal man är.. azulejo betyder kakelplatta -.- aja, de finns säkert någon bra anledning som jag inte vet..

Nu är det då 1 vecka kvar tills jag åker till Thailand och det ska bli sjukt skönt! Däremot så kommer jag ju sakna alla... speciellt Tommy  : /  men så är det ju..

Motorn till vår båt har gått sönder.. så vi måste köpa en ny eller reparera den, men att reparera var i stort sätt ingen idée eftersom att bara arbetskostnaden kostade lika mycket som att köpa en gammal begagnad ungefär.. så ja, vi får väl se helt enkelt...

Måste snart börja packa känner jag, och det kommer inte bli de enklaste! Men jag ska ta med mig så lite som möjligt så att jag kan köpa mycket saker där och sy upp mycket kläder! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fin blogg med härlig sommarbild:)

2008-12-09 @ 21:25:57
URL: http://grynet86.blogg.se/
Postat av: DENISE

härlig blogg:)



Skriv gärna vilken bloggdesign du tkr jag ska väla (mitt senaste blogginlägg)! Ha en bra kväll.

2008-12-09 @ 22:05:28
URL: http://ribqa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: jag har en del bilder på dem i bloggen men jag ska försöka lägga in lite bilder på dem ännu mer i fortsättningen! tack för tipset, kram :)

2008-12-09 @ 22:30:43
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0