T i s d a g

Nu är sista skoldagen avklarad och ekonomiarbetet färdigskrivet och inlämnat!
Jag har även hunnit hälsa på min gamla klass, träffat några gamla lärare, gått över till mormor och bytt julklappar och lite annat :)
Har just skrivit klart min bokrecension, men jag ska låta mamma titta lite på den innan jag skickar in den :) är alltid bra! Nytt nagellack finns på tårna, blev en fin röd färg nu till jul och när vi åker utomlands :) har även tagit en ljusblå skimrande på händerna, men bara hunnit med ena handen, får fixa den andra om en liten stund :)
Om ett par minuter tänkte jag gå coh packa ner lite i resväskan, 2 par skor ska ju med och självklart neccissären ;) man kommer ju använda mycket av de som finns i neccissären så den lär ju väga mindre när man åker hem, och det är verkligen tur! :)
Nu sitter jag och tränar på en låt inför Idol på skolan.. ska ju skicka in namn på 3 låtar vid nyår ungefär... men då är jag ju i thailand, så jag måste ju bestämma mig nu :) men jag har gjort det :) är bara att jag måste plugga in text och kunna melodin i huvudet :)





Ett par bilder på Saga och Anton :) blev de sista som jag tog med min kamera, för nu är den mammas och pappas och den nya fina är min :) såg att jag exakt tog 5300 bilder sedan hösten 2 år sedan :) är ett bra och jämt tal att sluta på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0