Året som gått...

Nu är väl den tiden som man som mest blickar både framåt och bakåt antar jag... Man tänker på hur bra och dåligt de senaste året var och hur bra de nya ska bli :)
Så de ska väl firas eller något ditåt..
därför ska jag lägga upp lite bilder, som visar hur bra året var!
image3
Det här är en bild från Järvsö (niklas, joel och tommy), det var en underbar helg :)
skulle så gärna velat göra om det!
ni har betytt/betyder mer för mig än vad jag riktigt har förstått!

image7
I februari var jag också i en studio och blev sminkad och fotad, kände mig verkligen som en modell!

image4
Min födelsedag, hade tjejmiddag och 3 stycken skulle sova över.
Vi satt i soffan och kollade på film då två av dom somnade, haha!

image5
Solnedgång i sköndal, där jag tillbringade mest tid i under våren!
Det är en speciell plats :)

image6
Jag och Karina var servitriser på niornas avslutningsbal, det är inget man glömmer i första taget!

  
Adde&Johanna tillbringade några dagar ute på mitt landställe under sommaren, vi hade jätte roligt!
image10
Emily, Isabella, Sofia och Matthew
Ni betyder så otroligt mycket för mig! <33
Jag träffade dom under nån slags språkresa i Scotland, och vi bodde tillsammans i 2 veckor.
Så tråkigt att de inte är lätt att träffa dom, eftersom dom bor i Mallorca

image11
Karina kom hem fårn spanien efter att varit där i 7 veckor, och hon hade en tjejmiddag.
Vi hjälptes åt och gjorde oss fina innan dom andra kom, här är resultatet av oss 2!

 
Efter sommaren var de rebeckas tur att fylla år, här ser man mig och Karina som glupsar i sig av tårtan!

image13
En bit in på hösten struntade vi i att vara ute i allt bråk och bestämde oss för att ha filmkväll med paulo och pontus,
här är pontus, karina och jag påväg in efter att ha tagit lite frisk luft utanför porten

image14
Här är en otroligt rolig kväll då vi flummade oss lite framför kameran
Maria, Alexandra, Rebecka, Jag, Karina och Linda

image15
O så nästan sist på året, den stora festen "The Wave". Här är Karina, Cecilia och Jag redo för att festa!


Det var väl i korta drag hur mitt år såg ut, dom stunderna man kommer ihåg och de finns bildbevis på eller hur man ska säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0