bror..

deprimerad, och bättre :) de tycker jag är framgång!
har haft en egentligen misslyckad och dålig dag, men kvällen räddade den :)
jag tänker inte sitta och skryta, men ibland funkar de bättre än vad man förväntar sig, med många olika saker :)
även om jag har fått mat-problem och överhuvudtaget, massor av problem, så fungerar mitt liv ändå!
en av dom värsta dagarna i mitt liv klarar jag av att gå till skolan, göra mitt jobb, skratta och vara ledsen :)
om några timmar är det exakt 18 år sedan mina föräldrar fick veta att min bror var dödssjuk...
idag skulle han fyllt 26, så de är en svår dag för mig, även om jag inte var född när han levde så känner jag mig ensam...
dagen efter hans 8:års dag åkte han in till sjukhuset, och man kunde konstatera att han hade cancer, och att han inte skulle leva länge till.. jag kan aldrig någonsin förstå hur mamma o pappa mådde då, men en ledtråd är att även om jag aldrig träffat honom så tycker jag att de här är en jobbig dag... och dom som var hans föräldrar och var med om de, hur jobbigt var de då inte för dom?

:'(

den här dagen är tillägnad dig robin, även om du finns i mina tankar varje dag är den här dagen (tillsammans med en annan dag)  den jag tänker på dig som mest... du finns alltid i mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0