:)

Har inte skrivit på i stort sätt hela den här veckan, för jag har haft 3 killkompisar ute på mitt land :)
Vi hade de riktigt bra tillsammans!
Mysiga flummkvällar, sjuka nätter och sömniga dagar XD
inte en enda dag vaknade jag innan halv 3, det är ju sjukt egentligen...
Lyckades få dom att kolla på nästa en hel säsong Top Model och Massor av vänner avsnitt, spela kort, monopol och alias, och självklart ;) gå en nattpromenad ! Fast den var inte så lyckad för min del, jag fick panik, och började springa hem -.-  mig + mörker + natt = läskigt  = /  de beror väl på många saker egentligen, ingenting som jag orkar berätta nu direkt....
Men, men, i lördags kväll åkte dom hem och jag gjorde de tidigt idag.
När jag kom hem packade jag upp mina 13 väskor/påsar som jag hade haft med mig.
Efter de tog jag en skön och välförtjänt dusch och bestämde med några kompisar att vi skulle träffas.
Så de blev från "landet-trashigt" till typ sminkad, nyduschad, någolunda finklädd tjej ;)
Makeover skulle jag kalla det, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0