lovet är slut...

de här var sista dagen på lovet.. lite tråkigt kanske, men skönt att komma in i gamla vanor igen :)
har redan idag bestämt vad jag ska ha på mig för kläder imorrn XD vilket jag aldrig brukar göra..
Det blev den nya svarta klänningslinnet från Gina Tricot och ett par svarta byxor  :) till de blir de väl några snygga stövlar eller något sånt, vi får helt enkelt se
försökte reda ut bråket med tjejerna idag.. eller några av dom...
det gick väl bra till en början, men sen efter började vi smsa, och då blev de bara värre!!
men jag tror att vi kan fixa de, om dom vill...
jag har sagt att jag inte vill säga upp vänskapen pga de här, men dom säger att de kommer ändå aldrig bli som förr osv
vill dom och jag så kan vi lösa de, men då måste vi vilja..

Aja, inom 3minuter tar batteriet i datan slut, och jag måste hinna sätnga av den innan dess, annars sparas inget av de jag har skrivit... så nu måste jag stänga av den!
Gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0