10...

10 saker om ditt kärleksliv;

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
2. Har du någonsin bilivit sårad? ja
3. Har du någonsin tänkt på en och samma kille/tjej flera gånger under natten innan du somnade? ja
4. Har du gillat en kille/tjej utan att berätta det för han/henne? ja, men jag antog att han förstod
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? ja :)
6. Saknar du någon just nu? ja
7. Är du kär? japp! :) <3
8. Vill du gifta dej i framtiden? ja, förmodligen
9. Vill du ha barn, hur många? inte just nu, men jag antar att jag kommer vilja någon gång i framtiden
10. Vad är det första du ser hos en kille/tjej? utstrålningen


10 saker två altenativ;

1. Kärlek eller lust? båda krävs för att det ska fungera
2. Sommar eller vinter? sommar :) fast det finns MÅNGA fördelar med vintern!
3. Katter eller hundar? hundar
4. Några få bästa vänner eller jättemånga? några få bästa
5. TV eller internet? internet
6. Coca-cola eller Pepsi? coca cola
7. Vild utekväll eller romantisk hemma kväll? romantisk hemmakväll :)
8. Pengar eller lycka? jag tror inte att man blir helt lycklig om man är fattig
9. Dag eller natt? båda :)
10. Msn eller Mobil? mobil


10 Har du någonsin.. ;

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? nope
2. Brutit ett ben? aldrig
3. Gjort något du ångrar? japp
4. Hoppat bungee jump? nej
5. Ljugit för någon du tyckt om? ja, men det var länge sen
6. Ätit en hel tårta? nej
7. Gjort bort dig offeltligt? ja
8. Blivit sviken? ja, ja och åter ja
9. Gråtit när ett husdjur har dött? har inte dött, men vi fick lämna ifrån oss det pga att jag blev allergisk, så ja det har jag
10. Velat försvinna? japp, men inte längre


10 senaste...

1. Tv programet du såg? Navy CIS
2. Personen du kramade? Tommy <3
3. Personen du var med? Tommy <3
4. Låten du lyssnade på? Massa kärleks låtar (väljer vad jag ska sjunga inför ett bröllop)
5. Personen du fick sms av? Sophie :)
6. Du var i en bil med? Tommy och pappa
7. Personen du kysste? Tommy <3
8. Personen du sov hos? Mitt egna hus på landet, annars hemma hos Tommy <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjaa, vilket gymnasium ska du gå på? :)

2008-07-28 @ 05:02:47
URL: http://thaispojkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0