2½ Men och Mamma Mia

Märkte nyss att det är samma 2½ Men avsnitt på tv:n som jag redan har sett.... jag som så gärna ville ligga och titta på ett nytt underbart avsnitt, men det fick jag inte! Det är i alla fall ett riktigt bra avsnitt ;)

Eftersom att jag brände mig igår när jag var ute på sjön så har jag rätt ont, till o med idag... det brukar jag inte ha, men men, nu har jag det...
Ont i halva ansiktet, rumpan/låren och viderna (bara baksidan av låren och vaderna).
Får hoppas att det går över imorrn så att jag kan sola lite och kanske bada :)

Mamma och pappa funderar på om vi ska kolla på Mamma mia i helgen... antar att det kan vara kul att se den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0