Bröllops låt?

Igår var jag och Tommy ute och sprang, visserligen bara 20 minuter, men jag känner mig ändå lite stolt (a), har inte tränat på hur länge som helst, men nån gång ska man väl börja ;)
Senare tog vi en skön dusch och gjorde oss i ordning för att spendera kvällen i norrtälje :)
Vid 3-tiden tog vi bilen in till Norrtälje :) gick och tittade lite i några klädaffärer och jag hittade svarta sovkläder som mamma köpte till mig :)
Efter några timmar gick vi till restaurangen "Ett glas" och åt middag där, som förätt blev det Tapas tallrik, vitlöksbröd och Nachochips med dip, som vi alla delade på. Jag tog Fajitas till varmrätt :) allting var väl rätt så gott, men det har varit mycket godare där. Tommys och mammas mat hade dom glömt, och det tog typ 10 minuter att fixa en cola till mig. Sämre service får man fan leta efter. Den restaurangen brukar alltid vara perfekt, men helt plötsligt var den botten... jävligt roligt...

Under dagen har vi inte gjort så mycket.. Tommy och jag satt ute i solen och spelade kort ett tag, innan det blev för varmt och vi gick in kollade på tv istället :) vi har plockat lite hallon, ätit glass och druckit sockerdricka :)
Efter middagen åkte älsklingen hem :(  kommer bli ensamt utan honom, det är synd...
Men han har så mycket annat att göra hemma i stan nu, så det är bra för han att få komma hem!

Jag ska ju sjunga på ett bröllop i mitten av Augusti, undrar om någon har nåt förslag på en "kärleks sång" som ska sjungas "till" ett brudpar? Behöver alla förslag jag kan få, ska träffa bandet om lite mer än en vecka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0