Jobba, jobba, jobba och åter jobba

Nu har jag inte skrivit sen i måndags, har varit upptagen med andra saker :)
Imåndags jobbade jag :) sedan träffade jag tommy :)
På kvällen följde jag med honom en bit när han skulle hem, och när vi hade sagt hejdå bestämde jag mig för att jag skulle gå hem till philip och hälsa på hans hund :)
Jag kom dit och fick se massa bilder från romeo och julia, balen, skolavsluningen och lite annat :) sedan började vi kolla på en film som dom hade spelat in när philip var liten x) så söt han var, kallade russin för lussin ^^
Lekte även med vovsingen zelda, vet inte riktigt om hon stavas med z, men nu skrev jag så i alla fall :)
Hon är en busig liten valp som somnar väldigt lätt ^^

I tisdags jobbade jag också, och tommy kom hem till mig när han hade jobbat klart :) vi åt tillsammans och han sov över här :) jag fick gå upp 5.15 med honom för att säga hejdå. Var dock inte så jätte trött, men såklart jag gick o la mig igen direkt efter!

Igår jobbade jag också x) de här verkar bli lite tjatigt, men men..
Efter att jag ahde jobbat klart åkte jag till globen för att leta efter ett vitt linne som inte var genomskinligt. Jag hittade ett på kappahl, och där hittade jag även ett par nya solglasögon som var fina :) så dom köpte jag, 160kr för båda :) det var inte farligt.
Mötte tommy på tunnelbanan och vi gick tillsammans hem till mig :) vi myste och tittade på tv  :) åt jordgubbar också!
han sov hos mig även igår :) så jag var uppe 5.15 imorse också, fast sen somnade jag om såklart!

Nu måste jag gå för att hinna med tunnelbanan, ska ta o shoppa en sväng innan jobbet, hinner dock bara en halvtimme... så jag kanske inte hinner hitta något bra, men men, jag har lite tid på mig efter jobbet också om de skulle vara så!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0